مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:402024-01-17سياسي

در محضر آقا محمد بید آبادی


مدیر مجموعه تاریخی تخت فولاد رویداد «در محضر» را بستری برای معرفی و نکوداشت و بررسی ابعاد شخصیتی مشاهیر تخت فولاد عنوان کرد و افزود: نشست در محضر ویژه شخصیت گرانمایه آقا محمد بیدآبادی در نگارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

- ابراهیم عمرانی،مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در گفت وگو با خبرنگار فاس در اصفهان با تاکید بر معرفی و برگزاری نکوداشت شخصیت ها و بزرگان آرمیده در تخت فولاد اظهارداشت: نخستین نشست از سلسله نشست های در محضر ویژه شخصیت گرانمایه آقا محمد بیدآبادی در روز پنجشنبه 28 دی ماه در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی یکی از ویژگی های ممتاز و منحصربه فرد سرزمین تخت فولاد را وجود مشاهیر و علمای برجسته عنوان کرد و افزود: بیش 1200 شخصیت شاخص از جمله علماء و بزرگان دینی،عرفا و فلاسفه،وعاظ، روزنامه نگاران و هنرمندان در این سرزمین آرمیده اند که معرفی و تبیین این شخصیت های شاخص نگاه تمدن ساز به مجموعه تخت فولاد خواهد بود.

عمرانی رویداد در محضر را بستری برای معرفی و نکوداشت و بررسی ابعاد شخصیتی مشاهیر تخت فولاد عنوان کرد و افزود: نشست  در محضر ویژه شخصیت گرانمایه آقا محمد بیدآبادی روز پنجشنبه 28 دیماه از ساعت 9:30 در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی(ره)  برگزار می شود و در این نشست است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در محضر آقا محمد بید آبادی

در محضر آقا محمد بید آبادی