مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:402023-12-23سياسي

همکاری گسترده روحانیون اردبیل با شرکت گاز در فرهنگ سازی مصرف بهینه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طی تعامل اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با شرکت گاز، روحانیون در فرهنگ سازی مصرف بهینه با شرکت گاز همکاری می کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طی تعامل اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با شرکت گاز، روحانیون در فرهنگ سازی مصرف بهینه با شرکت گاز همکاری می کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در دیدار با میرسعید سیدمتین، مدیرعامل شرکت گاز استان نسبت به همکاری در امر فرهنگ سازی، اطلاع رسانی مباحث ایمنی و صرفه جویی و تبیین اقدامات جهادی شرکت گاز در ادارات، مساجد و تریبون ائمه جماعات در سطح استان اعلام آمادگی کرد و افزود: ظرفیت موجود در روحانیون و مبلغین دینی در راستای ترویج مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی پتانسیل بسیار بالقوّه ای می باشد و نیاز داریم با همکاری تنگاتنگ ضمن ارایه اقدامات در دست اجرا در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی کار جدّی انجام دهیم.

میزان گاز ورودی یکی از دغدغه های جدی مردم و مسئولان استان است سیدمتین نیز در این دیدار گفت: میزان گاز ورودی طی سالهای گذشته بواسطه عدم شناسایی نیازمندی های استان به یکی از دغدغه های جدی مردم و مسئولین استان تبدیل شده است و نبود زیرساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری گسترده روحانیون اردبیل با شرکت گاز در فرهنگ سازی مصرف بهینه

همکاری گسترده روحانیون اردبیل با شرکت گاز در فرهنگ سازی مصرف بهینه