مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:052024-01-11سياسي

ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت


استاندار فارس از ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولتی سخن گفت و افزود: در اعتبارات پروژه های عمرانی باید اعتبار ویژه ای برای تبلیغ همان پروژه، - ایسنا/فارس استاندار فارس از ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولتی سخن گفت و افزود: در اعتبارات پروژه های عمرانی باید اعتبار ویژه ای برای تبلیغ همان پروژه، اختصاص یابد و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی به صورت آنچه هست به عموم مردم معرفی شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 21 دی ماه در دیدار با سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر اینکه موضوعاتی که به صورت مستقیم معیشت و اقتصاد مردم را تحت تاثیر قرار می دهند باید پیوست رسانه ای داشته باشد، گفت: اطلاع رسانی اقدامی حیاتی در همه حاکمیت ها و دستگاه هاست و باید به نحو شایسته و در تراز نظام جمهوری اسلامی این مهم محقق شود.

وی به ویژگی های متعدد رسانه و فوائد حاصل از اقدامات رسانه ای اشاره کرد و افزود: همه دستگاه ها در نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم هستند لذا یکی از اصلی ترین کارکردهای رسانه این است که مشکلات مردم را جمع بندی و مطرح کند تا برای حل آنان تدبیر شود.

استاندار فارس خواستار ارائه نقاط ضعف در حوزه اطلاع رسانی در استان فارس شد و بر ضرورت اصلاح و تقویت آنان تاکید کرد و از گسترش فضای مجازی و شبکه های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت

ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای اقدامات دولت