مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:102024-01-03سياسي

موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی بروجرد اخذ شد


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی شهرستان با مطالبه از وزیر بهداشت اخذ شد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی شهرستان با مطالبه از وزیر بهداشت اخذ شد.

عباس گودرزی امروز 13 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی بروجرد با پیگیری مستمر با مطالبه از وزیر بهداشت و درمان در محل کمیسیون بهداشت مجلس پیرو طرح سؤال و قول وزیر و معاونان ایشان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، صادر شده که در کنار سایر زیرساخت های درمانی گامی بلند در جهت توسعه درمانی در شهرستان بروجرد است.

وی تصریح کرد: همچنین دانشکده پرستاری بروجرد که با پیگیری مستمر از تک رشته ای خارج شده و به چهار رشته رسیده است و رشته پنجم نیز در دستور کار شورای گسترش است با اخذ مجوز ششمین رشته به سمت تبدیل به دانشکده پزشکی می رود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به بیمارستان کوثر شهرستان، افزود: این بیمارستان با پیگیری مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور، اکنون تکمیل شده و در حال تجهیز است به بیش از سه برابر ظرفیت با استانداردهای درمانی ارتقاء می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی بروجرد اخذ شد

موافقت اصولی بیمارستان 500 تختخوابی بروجرد اخذ شد