مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:552023-12-23پزشكي

راه حل وزارت بهداشت برای کاهش نارضایتی تیم های سلامت


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت: وزارت بهداشت پس از اجرای طرح پزشک خانواده در استان های فارس و مازندران به دلیل سرانه پایین پزشکان و همچنین نبود پایش و نظارت صحیح برای بررسی عملکرد پزشک خانواده رویکرد متفاوتی به سلامت خانواده پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محسن بارونی رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در مصاحبه تلفنی با برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفت وگو در مورد نارسایی های پزشک خانواده در ایران اظهار کرد: وزارت بهداشت در اجرای این طرح در استان فارس و مازندران، رویکرد متفاوتی به سلامت خانواده پیدا کرد؛ سرانه پایین پزشکان و همچنین اجاره بها مطب و مراقب سلامت که در حوزه وزارت بهداشت نمی گنجد و همچنین نبود پایش و نظارت صحیح برای بررسی عملکرد پزشک خانواده و آنالیز شاخص ها موجب تغییر رویکرد وزارت بهداشت شد.

وی با بیان اینکه 889 مراقب سلامت به کارگیری شده اند، افزود: پنج هزار و 562 مراقب سلامت به تیم پزشکان افزوده خواهند شد.

باید نظام پرداخت به شکل سرانه تغییر کند و حمایت سازمان برنامه و بودجه و دولت نیز باید وجود داشته باشد تا بتوانیم میزان نارضایتی را کاهش داد.

بارونی در رادیو گفت و گو نظام پرداخت را یکی از عوامل نارضایتی پزشکان و تیم سلامت دانست و تصریح کرد: این نظام باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل وزارت بهداشت برای کاهش نارضایتی تیم های سلامت

راه حل وزارت بهداشت برای کاهش نارضایتی تیم های سلامت