مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 02:102023-12-28ورزشي

برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان هرمزگان


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری دومین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار هرمزگانی همزمان با سراسر کشور با شاخص های اثرگذاری در حوزه های پژوهشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محدثه درویشی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان امروز با اشاره به تقارن برگزاری این مراسم با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز زن و مادر اظهارکرد:  این کنگره با هدف اعتلای نقش زنان و معرفی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه و همچنین نقش آفرینی زنان در ارتقاء هویت بخشی به خانواده مؤثر می باشد.

وی افزود: این کنگره در هشت کارگروه شامل کارگروه های علمی و پژوهشی، حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، هنر، ورزش و سلامت فعال می باشد.

به گفته وی، تاکنون بالغ بر 500 نفر برای این رویداد ثبت نام کرده اند که در روز برگزاری این مراسم از نفرات برتر در حوزه های مختلف تجلیل بعمل می آید.

  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: علاقه مندان برای شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.

banooiran.

ir تا تاریخ 8 دی ماه سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

درویشی گفت: هم افزایی و هم اندیشی در موضوع برنامه های کنگره بانوان تأثیر گذار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه ی زنان از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان هرمزگان

برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان هرمزگان