مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 20:362024-01-04سياسي

عالم دین شناس می تواند مردم را نجات دهد


یکی از سخنرانان برجسته کشور با اشاره به اینکه عالم دین شناس می تواند مردم را نجات دهد، گفت: باید در محرم، فاطمیه و رمضان تریبون به عالم دین شناس داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان امشب در آیین بزرگداشت سی ویکمین سالگرد ارتحال آیت الله موسوی گلپایگانی که باحضور مراجع و علما در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: زندگی در این سیاره خاکی با دین، دین داری، فهم دین و به دست آوردن آثار دین همراه است.

این سخنران با بیان اینکه خداوند در آیه 177 سوره بقره، خلاصه اسلام را بیان کرده است، عنوان کرد: از ابتدای خلقت اسلام تا قیامت دین اسلام بوده است ولی به مرور با افزایش جمعیت در دوره های مختلف این دین به کمال رسیده است تا زمانی که در روز غدیر آیه الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ نازل شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان می دهد که دین بدون امیرالمومنین(ع) ناقص بوده است، خاطرنشان کرد: پس از پیامبر(ص) یک اسلام زمینی را ساختند و این دین اختراعی را در سقیفه تبلیغ کردند.

 انصاریان با بیان اینکه این روند در دوره های مختلف ادامه پیدا کرد و افراد مختلف شاخه هایی را به درخت اسلام پیوند زدند، تصریح کرد: این مسیر تا امروز نیز ادامه داشته است و موجب گمراهی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم دین شناس می تواند مردم را نجات دهد

عالم دین شناس می تواند مردم را نجات دهد