مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:052024-01-07سياسي

حضور دانشگاهیان تربیت مدرس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو، که روز گذشته برگزار شد، مدیر عامل و معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س)، - حضور دانشگاهیان تربیت مدرس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مناسبت 16 دی ماه سالروز گرامیداشت شهدای دانشجو، جمعی از مسئولان و دانشگاهیان تربیت مدرس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یاد و خاطره شهدای گلگون کفن را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو، که روز گذشته برگزار شد، مدیر عامل و معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س)، دانشگاهیان و مسئولان بر سر مزار شهدای دانشجوی دانشگاه؛ شهید کامروا، شهید خداپرست و شهید ابراهیمی حاضر شدند و ضمن غبارروبی و گل افشانی قبور و قرائت فاتحه به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

در این مراسم که همزمان با مراسم تشییع شهید دانشجو فائزه رحیمی از شهدای دانشجوی حادثه تروریستی کرمان برگزار شد، دانشگاهیان تربیت مدرس یاد و خاطره همه شهدای دانشجو به ویژه شهیده فائزه رحیمی را گرامی داشتند.

در پایان مراسم متن پیام دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت روز شهدای دانشجو قرائت شد.

گفتنی است، شانزدهم دی‏ ماه، سالروز شکل‏ گیری حماسه خونین هویزه توسط دانشجویان پیرو خط رهبری و به فرماندهی دانشجوی شهید، علم‏ الهدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشگاهیان تربیت مدرس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

حضور دانشگاهیان تربیت مدرس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)