مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:452024-01-09سياسي

نزدیک تر شدن صنایع دستی به نیاز و سلیقه مخاطبان


دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج کشور با بیان اینکه صنایع دستی به نیاز و سلیقه مخاطبان نزدیک تر شده گفت: نمایشگاه صنایع دستی بسیج در تولیدات صنایع دستی خلاق نقش بسزایی دارد.

- ربابه چراغی جعفری در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بسیج استان سمنان که روز دوشنبه 18 دی ماه 1402 برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره هنر ماندگار ایرانی و نمایشگاه صنایع دستی بسیج به صورت گسترده در کشور موجب تکمیل زنجیره ارزش تولیدات صنایع دستی و خلق محصول باهدف توسعه صادرات صنایع دستی شده است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج کشور افزود: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه، شناسایی افراد کمتر برخوردار در مناطق محروم و هنرهای منسوخ شده و در حال منسوخ شدن جهت حفظ و احیاء آن بوده است.

چراغی جعفری گفت: آثار رسیده در نمایشگاه ها و جشنواره های اخیر نشان می دهد تولیدات صنایع دستی تقریباً با نیاز و سلیقه مخاطب نزدیک شده است و به زودی شاهد رونق بیشتر این محصولات خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه آثار خارق العاده به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاصل ذوق و شوق بی نظیر هنرمندان توانمند است، افزود: هنرمندان استان سمنان در رشته های مختلف صنایع دستی توانایی و استعداد زیادی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک تر شدن صنایع دستی به نیاز و سلیقه مخاطبان

نزدیک تر شدن صنایع دستی به نیاز و سلیقه مخاطبان