مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:552024-01-08اجتماعي

تیگو 8 پرو e + در تبریز و اهواز


با شروع نمایشگاه خودروی تبریز و اهواز، تیگو 8 پرو e+ (ای پلاس) به عنوان خودرویی لوکس و سازگار با محیط زیست میزبان علاقه مندان به هر دو بعد خواهد بود.

- با شروع نمایشگاه خودروی تبریز و اهواز، تیگو 8 پرو e+ (ای پلاس) به عنوان خودرویی لوکس و سازگار با محیط زیست میزبان علاقه مندان به هر دو بعد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، موضوع آلودگی هوا دیگر مختص به تهران نیست و زنگ خطر با رسیدن توده آلودگی به سایر شهرهای بزرگ کشور و مراکز استان ها به صدا درآمده و تبدیل به دغدغه مردم، متخصصان و مسئولان شده است.

استفاده بیش از اندازه از خودروهای بنزینی و همچنین بنزین نه چندان باکیفیت مهم ترین عامل بروز بحران زیست محیطی شده و برند فونیکس به عنوان پرچمدار نوآوری در صنعت خودروی ایران، عرضه و تحویل نخستین خودروی پلاگین هیبرید مونتاژی در کشور یعنی تیگو 8 پرو e+ (ای پلاس)، نخستین گام را برای آینده ای پاک برداشته است.

این خودروی لوکس و دوست دار محیط زیست بعد از گذر از فاز رونمایی و تحویل، اکنون در خیابان های سراسر کشور خودنمایی می کند و برای به نمایش درآوردن هر چه بیشتر توانایی ها و قابلیت های پیشرفته خود راهی نمایشگاه تبریز 12-15 دی 1402) و اهواز (14-17 دی 1402) می شود و در نمایشگاه خودرو که در این دو شهر بزرگ برگزار خواهد شد، در معرض دید علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیگو 8 پرو e + در تبریز و اهواز

تیگو 8 پرو e + در تبریز و اهواز