مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:402024-01-17اقتصادي

« سانسوریا » و « کاکتوس »؛ محبوب ترین گل های دیوار


نگاهی به آمارهای دیوار از خرید و فروش گل های خانگی نشان می دهد در 9 ماهه اول امسال، کاکتوس ، سانسوریا و زامیفولیا پرجستجوترین گل ها توسط کاربران دیوار بوده اند.

- سانسوریا و کاکتوس نام هایی هستند که در 9 ماه نخست امسال هم بیشتر از سایر گل ها در دیوار آگهی شده اند و هم بیشتر خواهان داشته اند.

از طرفی، اهالی چابکسر در استان گیلان نسبت به جمعیت شان بیشتر از سایر شهرهای کشور آگهی گل و گیاه منتشر کرده اند، و اهالی محلات در استان مرکزی مشتریان جدی تری برای آگهی های گل و گیاه بوده اند.

  شاید باورش سخت باشد که گل های خانگی می توانند کمک کنند بیماران سریع تر درمان شوند.

مجله تایم در گزارشی از پژوهش های علمی در مورد خواص زندگی در کنار گل ها و گیاهان می گوید بیمارانی که گل و گیاه در معرض دیدشان باشد، کمتر به مُسکّن نیاز پیدا می کنند.

گل ها و گیاهانی که در خانه یا محل کار دوروبرمان هستند، میزان هورمون استرس (کورتیزول) را در بدن ما پایین می آورند و اضطراب را کاهش می دهند.

  به همین دلیل برای آنکه ما هم هوای آن ها را داشته باشیم، در بسیاری از کشورها روز دهم ژانویه (20 دی) را روز قدردانی از گل های خانگی نام گذاری کرده اند.

به همین مناسبت، به سراغ داده های پلتفرم دیوار رفته ایم تا با حال و هوای بازار این گل ها و گیاهان در 9 ماه نخست امسال آشنا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« سانسوریا » و « کاکتوس »؛ محبوب ترین گل های دیوار

« سانسوریا » و « کاکتوس »؛ محبوب ترین گل های دیوار