مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:452023-12-30سياسي

اجلاسیه مادران و همسران جبهه مقاومت در کرمان برگزار می شود


مسؤول بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همزمان با شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه جاری، اجلاسیه ملی تجلیل از مادران جبهه مقاومت در کرمان برگزار می شود.

-  اکرم رنجبر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح برنامه های کمیته خواهران ستاد بزرگداشت مکتب شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: کمیته خواهران یکی از 17 کمیته تشکیل شده برای ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

مسؤول بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: همزمان با شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه جاری، اجلاسیه ملی تجلیل از مادران و همسران جبهه مقاومت در کرمان برگزار می شود.

رنجبر ادامه داد: این اجلاسیه با حضور همسران و مادران شهدای مدافع حرم سراسر کشور و مقامات لشکری و کشوری از ساعت 18 تا 21 شب در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی تجلیل از مادران و همسران جبهه مقاومت، رونمایی از کتاب ولایت نامه نیز انجام می شود که محتوای این کتاب شامل وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به زبان شعر است.

مسؤول بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در کمیته خوهران به لطف الهی 10 برنامه را با همت گروه های مردمی برای چهارمین سالگرد شهادت سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه مادران و همسران جبهه مقاومت در کرمان برگزار می شود

اجلاسیه مادران و همسران جبهه مقاومت در کرمان برگزار می شود