مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:552024-01-19سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: کلید تمام خوبی ها در زبان نیک است


امام جمعه موقت اصفهان با تبیین این موضوع که گفتار و رفتار انسان حتی اگر بدون مفهوم باشد توسط ملائک الهی ثبت می شود گفت: سخنان باید پشتوانه حکیمانه داشته باشد و حتی در فضای مجازی نیز باید از نوشتار و گفتار مراقبت صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با سفارش خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معصیت گفت: خداوند در سوره الرحمن می فرماید بیان از جمله ویژگی های فطری انسان است و  در فرازی از دعای حضرت مهدی(عج) هم آمده است خدایا زبان ما را بر راستگویی و گفتار حکیمانه استوار کن، بنابراین زبان و سخن ما نقش مهمی در سعادت انسان ایفا می کند، حضرت علی(ع)  نیز می فرمایند اگر انسان زبان نداشت مجسمه ای بیشتر نبود.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام باقر(ع) که کلید تمامی خوبی ها در زبان نیک است اظهار داشت: تنها با یک کلمه، جنگ های بسیاری آغاز و پایان می یابد، بنابراین اگر زبان کنترل نشود سختی و مشقت ایجاد می شود.

محمودی با تبیین این موضوع که گفتار و رفتار انسان حتی اگر بدون مفهوم باشد توسط ملائک الهی ثبت می شود و در روز حسابرسی تمامی این اظهارات بررسی می شود خاطر نشان کرد: باید سخنان ما پشتوانه حکیمانه داشته باشد و حتی در فضای مجازی نیز باید مراقبت از نوشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: کلید تمام خوبی ها در زبان نیک است

امام جمعه موقت اصفهان: کلید تمام خوبی ها در زبان نیک است