مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02فرهنگي

مستقل بودن ما به معنای پنهان کاری نیست


مدیر مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه جشنواره تئاتر «هم آغاز» یک جشنواره مستقل است، تاکید کرد: مستقل بودن این جشنواره به معنای تئاتر زیرزمینی یا پنهان کاری نیست.

- مدیر مجموعه تئاتر شهر با بیان اینکه جشنواره تئاتر هم آغاز یک جشنواره مستقل است، تاکید کرد: مستقل بودن این جشنواره به معنای تئاتر زیرزمینی یا پنهان کاری نیست.

بلکه این جشنواره در چارچوب سیاست های مرکز هنرهای نمایشی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشستی خبری که صبح امروز، سه شنبه 12 دی ماه برگزار شد، سید محمد جواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر و امیر موسی کاظمی، دبیر اولین جشنواره تئاتر هم آغاز توضیحاتی درباره این رویداد هنری ارایه کردند.

در این نشست که در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر و با حضور برخی از کارگردانان شرکت کننده در این جشنواره برپا شد، طاهری با ارایه توضیحاتی درباره فلسفه برگزاری این جشنواره که ویژه جوانان 20 تا زیر 40 سال است، گفت: این جشنواره به صورت مستقل برگزار خواهد شد و به جوانان اختصاص دارد و شروعی است در راستای هدف مشترک همه هنرمندان تئاتر.

او ادامه داد: مدت ها بود که با توجه به تجربیات خودم در حوزه آموزش، علاقه مند به برگزاری چنین جشنواره ای بودم تا فرصتی باشد برای راه یافتن جوانان به مجموعه تئاتر شهر چراکه خیلی از جوانان، دوستدار حضور در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستقل بودن ما به معنای پنهان کاری نیست

مستقل بودن ما به معنای پنهان کاری نیست