مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:402024-01-06اقتصادي

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در صنایع نفت و پتروشیمی


صنایع نفت و پتروشیمی به خاطر وجود مواد شیمیایی قابل اشتعال و گاهاً سمی یکی از حساس ترین فضاهای صنعتی در کل کشور محسوب می شوند.

در همین راستا رعایت استانداردهای نظافتی در چنین فضاهایی یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران صنایع برای حفظ امنیت نیروی انسانی .

- در همین راستا با جناب آقای محمد قهرمانی، مدیر فروش یکی از شرکت های تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی که سالهاست به عنوان کارشناس و مشاور در حیطه تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی به مدیران و تامین کنندگان صنایع مختلف به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور مشاوره می دهند، به گفتگو نشستیم.

جناب قهرمانی طبق تجربه کاری شما، دستگاه های نظافت صنعتی چطور می توانند به بهینه سازی فضا و بالا بردن امنیت کاری نیروی انسانی در صنایع نفت و پتروشیمی کمک کنند؟ از آنجا که در کارخانجات و کارگاه های وابسته به صنایع نفت و پتروشیمی، مواد قابل اشتعال و خطرناکی مانند نفت، گاز، بنزین و.

موجود بوده و به صورت روزانه تولید و مصرف می شود، بنابراین همیشه خطر انفجار و آتش سوزی به خاطر نشت و خرابی تجهیزات صنعتی یا خطای نیروی انسانی در این فضاها وجود دارد و می بایست با پاکسازی و نظافت سطوحی که ناخواسته به این مواد قابل اشتعال آلوده شده اند، ریسک آتش سوزی را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در صنایع نفت و پتروشیمی

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در صنایع نفت و پتروشیمی