مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:152023-12-30فرهنگي

وزارت ارشاد از پیشگامان استفاده از ظرفیت اهل سنت است


مشاور وزیر ارشاد در امور اهل سنت از رویکرد دولت سیزدهم در اعزام رایزن فرهنگی به قاهره تقدیر کرد و گفت: وزارت ارشاد به عنوان اولین وزارتخانه در راستای استفاده از ظرفیت های اهل سنت و با اعزام یک رایزن فرهنگی به یکی از کشورهای بسیار مهم خاورمیانه و شمال آفریقا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس عبدالسلام امامی مشاور وزیر ارشاد در امور اهل سنت از رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت سیزدهم در اعزام رایزن فرهنگی به قاهره تقدیر کرد و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان اولین وزارتخانه در راستای استفاده از ظرفیت های اهل سنت و با اعزام یک رایزن فرهنگی به یکی از کشورهای بسیار مهم خاورمیانه و شمال آفریقا، با سابقه تمدنی مصر پیشگام بوده است.

وی ایران اسلامی را رنگین کمانی از ادیان، اقوام و مذاهب توصیف کرد و گفت: این تعدد قومیتی و مذهبی می تواند به عنوان یک فرصت خوب استفاده شود.

این عالم اهل سنت افزود: تلاش خواهیم کرد در این حوزه از ظرفیت جامعه نخبگانی، هنرمندان و نویسندگان اهل سنت بیشترین استفاده را در راستای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

امامی با اشاره به سابقه 20 ساله خود در حوزه روحانیت و گذراندن تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد و عهده دار بودن امامت جمعه مهاباد گفت: مقالات متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد از پیشگامان استفاده از ظرفیت اهل سنت است

وزارت ارشاد از پیشگامان استفاده از ظرفیت اهل سنت است