مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:452023-12-30سياسي

حماسه 9 دی حاصل یک بصیرت مردمی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر عصر شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی و یادبود سردار شهید سید رضی موسوی که در صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، - زنجان-مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه که باعث شکل گیری حماسه 9 دی در سال 88 شد، بصیرت مردمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا مقدم فر عصر شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی و یادبود سردار شهید سید رضی موسوی که در صحن امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، شکل گیری حماسه 9 دی در سال 88 را محصول یک بصیرت مردمی عنوان کرد و گفت: فراموش نکنیم که فتنه 88 سخت تر از جنگ تحمیلی هشت ساله بود.

وی با یادآوری اینکه بعد از اتفاقات سال 88، مردم متدین و بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی در یک حرکت خودجوش حماسه ماندگاری را در روز 9 دی ماه همان سال خلق کردند که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود، افزود: این حماسه از همه جهات حائز اهمیت است و یکی از برکات آن این بود که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برخی از روزها و رخدادهای در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدری از اهمیت زیادی برخوردار است که هیچ گاه نباید از اذهان پاک شده و یا به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: بر همین اساس یکی از روزهای بااهمیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی حاصل یک بصیرت مردمی بود

حماسه 9 دی حاصل یک بصیرت مردمی بود