مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:502024-01-20بين الملل

تداوم درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در کرانه باختری


اشغالگران صهیونیست بامداد امروز (شنبه) در چارچوب حملات همه جانبه شان علیه ملت فلسطین در نوار غزه و سایر مناطق اشغالی فلسطین، به تعدادی از شهرها و شهرک های کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

- اشغالگران صهیونیست بامداد امروز (شنبه) در چارچوب حملات همه جانبه شان علیه ملت فلسطین در نوار غزه و سایر مناطق اشغالی فلسطین، به تعدادی از شهرها و شهرک های کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی رسانه های فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس حمله کرده و پس از درگیری های شدید با تعدادی از نیروهای مقاومت، تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کرد.

همچنین پس از یورش اشغالگران به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری، درگیری های مسلحانه ای میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر آغاز شد.

به گفته برخی منابع فلسطینی، یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی نیز موانعی را که نیروهای مقاومت فلسطین در ورودی ها و خروجی های اردوگاه قرار دادند، برداشت.

به نوشته روزنامه عربی21، در نهایت اشغالگران از نابلس عقب نشینی کردند و در جریان درگیری ها در این شهر یک غیرنظامی زخمی شد.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گزارش داد، اشغالگران به شهر بیت لحم و دو اردوگاه العزه الدهیشه یورش برده و خودروهای خود را در خیابان ها و کوچه های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در کرانه باختری

تداوم درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در کرانه باختری