مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:302023-12-27اقتصادي

گشایش بازارهای جهانی برای کشاورزی مازندران از مسیر دریا


استاندار مازندران با اعلام اینکه گشایش بازار جهانی و کریدور شمال- جنوب برای حوزه کشاورزی نویدبخش آینده درخشان است، گفت: مازندران در دوره طلایی اقتصادی قرار دارد و باید بدانیم مشکلات اقتصادی یک شبه حل نمی شود هرچند در دوره اصلاح فرآیندها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، یکی از اقدامات استانداری مازندران در دولت مردمی سیزدهم، سفرهای شهرستانی و حضور در بین مردم مناطق دور و نزدیک استان است که این دیدارها با هدف گره گشایی و حل مشکلات عمومی برگزار می شود.

سیدمحمود حسینی پور در هجدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان آمل آمد و مردم این شهرستان از ساعت 6 صبح تا ساعت 2 بامداد از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل و رؤسای ستادی مازندران در میان گذاشتند.

*رشد اقتصادی 6 درصدی در مازندران مشکلات شهری و روستایی با حضور مسؤولان ارشد استانی در سفر به آمل بررسی، شناسایی و دسته بندی که با جمع بندی نهایی، تصمیم سازی کلی برای برون رفت در جلسه شورای اداری با حضور استاندار مازندران انجام شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه سفر به آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در دو سال عمر دولت مردمی سیزدهم اتفاقات خوبی در مازندران افتاد و در نخستین گام رشد اقتصادی منفی مازندران پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش بازارهای جهانی برای کشاورزی مازندران از مسیر دریا

گشایش بازارهای جهانی برای کشاورزی مازندران از مسیر دریا