مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 21:452024-01-19بين الملل

دلیل عجیب محکومیت دو نوجوان در کره شمالی به 12 سال کار با اعمال شاقه


کره شمالی سال هاست که در چهارچوب سیاست جنگ علیه تأثیرات خارجی، برای هر کسی که به دلیل لذت بردن از سرگرمی های کره جنوبی یا کپی کردن شیوه صحبت ساکنان کره جنوبی دستگیر می کند، - کره شمالی سال هاست که در چهارچوب سیاست جنگ علیه تأثیرات خارجی، برای هر کسی که به دلیل لذت بردن از سرگرمی های کره جنوبی یا کپی کردن شیوه صحبت ساکنان کره جنوبی دستگیر می کند، مجازات های سنگینی در نظر می گیرد.

یکی از سازمان هایی که با فراریان کره شمالی کار می کند به تازگی ویدئویی از دو نوجوان 16 ساله این کشور را منتشر کرده که در جلسه ای علنی با حضور صدها نفر از سوی مقامات کره شمالی به دلیل تماشای فیلم های کره جنوبی به 12 سال کار با اعمال شاقه محکوم می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، بنا بر اعلام موسسه توسعه جنوب و شمال (Sand) این حادثه در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی روی داده و جرم این دو نوجوان تماشای فیلم ها و موزیک ویدیوهای کره جنوبی بوده است.

  کره شمالی سال هاست که در چهارچوب سیاست جنگ علیه تأثیرات خارجی، برای هر کسی که به دلیل لذت بردن از سرگرمی های کره جنوبی یا کپی کردن شیوه صحبت ساکنان کره جنوبی دستگیر می کند، مجازات های سنگینی در نظر می گیرد.

  چوی کیونگ هوی، رییس موسسه Sand و دارای دکترای علوم سیاسی در دانشگاه توکیو که خود در سال 2001 میلادی از کره شمالی فرار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عجیب محکومیت دو نوجوان در کره شمالی به 12 سال کار با اعمال شاقه

دلیل عجیب محکومیت دو نوجوان در کره شمالی به 12 سال کار با اعمال شاقه