مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:252023-12-24اقتصادي

مرگ 113 مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: طی 8 ماهه سال جاری 113 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران امروز یک شنبه سوم دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران در سالن این اداره کل گفت: طی 8 ماهه سال جاری 113 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش داشت.

وی افزود: طی 8 ماهه امسال از کل فوتی های مسمومیت با قرص برنج در استان 79نفر مرد و بقیه زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: در این مدت شهرستان های بابل با 32، ساری با 17و آمل با 13  فوتی به ترتیب بیشترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند؛  این در حالی است که کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان های بهشهر و عباس آباد هر کدام یک فوتی گزارش شده است.

عباسی اضافه کرد: براساس این گزارش شهریور با 23، مهر با 18مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر و مرداد هر کدام با 10مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از موارد ذکر شده 67 نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، افزود: سنین 21 تا 30سال با 23 مورد بیشترین و سنین کمتر از 16سال با چهار فوتی ناشی از مسمومیت با قرص برنج گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 113 مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج

مرگ 113 مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج