مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:452024-01-11اقتصادي

2 خودرو پرنده شگفت انگیز در نمایشگاه فناوری CES


خودروهای پرنده به نوعی به تم نمایشگاه فناوری CES تبدیل شده اند و شرکت اکس پنگ(Xpeng) در نمایشگاه امسال از دو خودروی پرنده خود رونمایی کرده است.

- خودروهای پرنده به نوعی به تم نمایشگاه فناوری CES تبدیل شده اند و شرکت اکس پنگ(Xpeng) در نمایشگاه امسال از دو خودروی پرنده خود رونمایی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون بخش AeroHT اکس پنگ که نمی خواهد کاری منطقی مانند خودرو سوپرنال هیوندا انجام دهد از یک خودروی پرنده مفهومی عمودپرواز و همچنین یک خودرو شاسی بلند ماژولار که آن را ناو هواپیمابر زمینی (Land Aircraft Carrier) می نامد رونمایی کرده است.

به نقل از ورج، مفهوم خودروی پرنده چشم اندازی از وسیله نقلیه ای است که می تواند از حالت رانندگی جاده ای به حالت پروازی تغییر کند و بنابراین رانندگان آن می توانند به هوا پرواز کنند.

در حالت زمینی، خودرو اجزای پرنده خود را جمع می کند، اما با تغییر حالت به پرواز، بازوها باز می شوند تا امکان برخاستن و فرود عمودی فراهم شود.

مشکل اینجاست که با وجود اینکه نمونه اولیه آن با وزن تقریبی دو تُن در سال 2022 آزمایش شد، به نظر می رسد که این خودرو در حال حاضر شانس بسیار کمی برای تبدیل شدن به واقعیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 خودرو پرنده شگفت انگیز در نمایشگاه فناوری CES

2 خودرو پرنده شگفت انگیز در نمایشگاه فناوری CES