مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:052024-01-08سياسي

اهدای 313 سری جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی


هم زمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان مراسم ازدواج و اهدای 313 سری جهیزیه به زوج های نیازمند همچنین افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی نیز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در استان زنجان با بیان اینکه این کارگاه باهدف اشتغال زایی افتتاح شده است، اظهار کرد: همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان مراسم ازدواج و اهدای 313 سری جهیزیه به زوج های نیازمند نیز برگزار شد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، می توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

  وی با تقدیر از مجموعه آبشار عاطفه ها در شکل گیری این کارگاه و اهدای جهیزیه به نیازمندان افزود: این مجموعه خیریه در استان های مختلف با اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان، ایجاد کارگاه ها و به کارگیری جوانان، رفع مشکلات درمانی، آموزش و سایر موارد کارهای ارزشمندی انجام داده و بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 313 سری جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی

اهدای 313 سری جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی