مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:102023-12-25ورزشي

5 دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام بانوان یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار


دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار در استان یزد آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار را پنجم دی ماه اعلام کرد.

- ایسنا/یزد دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار در استان یزد آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار را پنجم دی ماه اعلام کرد.

طیبه عابدین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، 13 دی ماه 1402 همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنگره با هدف اعتلای نقش زن، معرفی زنان نخبه و توسعه فرآیند گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تاثیرگذار جامعه در 8 عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار می شود.

عابدین زاده آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را پنجم دی ماه اعلام و تاکید کرد: بانوان یزدی که در این عرصه ها تاثیرگذار هستند یا بانوی تاثیرگذاری را می شناسند، می توانند با مراجعه به سامانه Banooiran.

ir در دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام بانوان یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار

5 دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام بانوان یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار