مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10فرهنگي

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» در ایستگاه پایانی


مدیر روابط عمومی شرکت برق توزیع زنجان ترویج فرهنگ استفاده درست از انرژی را یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

- نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن در ایستگاه پایانی ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی شرکت برق توزیع زنجان ترویج فرهنگ استفاده درست از انرژی را یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

علی زرگری در گفت وگو با ایسنا با اعلام این که نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن با رویکرد مصرف بهینه انرژی برق و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار خواهد شد، گفت: اهمیت برگزاری هر رویداد هنری و فرهنگی به کارکرد آن بستگی دارد و از این منظر باید گفت اتفاق مهمی مانند جشنواره تولیدات محتوای رسانه ای دو کارکرد عمده دارد؛ نخست مشارکت اقشار مختلف مردم و دیگری نمایش توانمندی فعالان حرفه ای عرصه هنر و رسانه در این رویداد که موجب هم افزایی می شود.

وی افزود: در این جشنواره آثار هنرمندان بر اساس محورهای ارائه شده در فراخوان دریافت و داوری خواهد شد و بر اساس همین معیارها، داوران به سنجش آثار و مقایسه آنها با یکدیگر می پردازند؛ این روند سبب می شود ارسال کنندگان آثار سطح خود را به سطح بهترین های جشنواره برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» در ایستگاه پایانی

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» در ایستگاه پایانی