مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:252023-12-25حوادث

حبس؛ عاقبت راننده متخلف محیط زیستی در رودبار


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: راننده یک کامیون که اقدام به تخلیه پسماند در یکی از مناطق رودبار کرده بود، پس از صدور رای یک سال حبس، - ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: راننده یک کامیون که اقدام به تخلیه پسماند در یکی از مناطق رودبار کرده بود، پس از صدور رای یک سال حبس، راهی زندان شد.

علی فرهی 4 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راننده ماشین تخلیه پسماند در رودبار راهی زندان شد، اظهار کرد: در روند رسیدگی پرونده تخلیه پسماند در رودبار که راننده یک کامیون اقدام به تخلیه پسماندهای خود در یک از مناطق رودبار کرده بود با صدور رای قضایی به یک سال حبس محکوم شد.

وی با بیان اینکه این راننده متخلف در بهمن ماه سال 1401 در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، افزود: این فرد پس از بررسی پرونده در دستگاه قضایی شهرستان و صدور رای، در آذرماه سال 1402 راهی زندان شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با تقدیر از حساسیت دادستان شهرستان در پیگیری پرونده های محیط زیستی، به رانندگانی که بدون ملاحظه اقدام به تخلیه و رهاسازی پسماند و نخاله در محیط می کنند هشدار داد: تخلیه پسماند در کنار جاده ها و حاشیه شهرها علاوه بر ایجاد آلودگی باعث بدمنظر شدن و کاهش کیفیت سلامت جامعه می شود که با متخلفان این زمینه برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس؛ عاقبت راننده متخلف محیط زیستی در رودبار

حبس؛ عاقبت راننده متخلف محیط زیستی در رودبار