مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:102023-12-24سياسي

تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی


دادستان اردبیل در دیدار شورای مرکزی جامعه اصناف و بازاریان با اشاره به نقش بازار در سرنوشت جامعه، بر ارتقاء و احیای کارکرد آن به ویژه در حوزه فرهنگ عمومی تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل در دیدار شورای مرکزی جامعه اصناف و بازاریان با اشاره به نقش بازار در سرنوشت جامعه، بر ارتقاء و احیای کارکرد آن به ویژه در حوزه فرهنگ عمومی تأکید کرد.

جلال آفاقی در دیدار اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، نقش بازار و کسبه در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس و در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یادآور شد و افزود: تأثیر بازاریان در مناسبات مذهبی و ملی همواره برجسته و تأثیرگذار بوده است.

دادستان اردبیل با اشاره به دغدغه های موجود فعلی در عرصه فرهنگی کشور و استان، استفاده از ظرفیت بازار برای توسعه فرهنگی در اردبیل را خواستار شد.

وی جریحه دار شدن عفت عمومی از طریق برخی موارد کشف حجاب و بدحجابی را برازنده شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل ندانست و اظهار کرد: تشکل های صنفی و صنوف باید در تقویت باورهای دینی در جامعه به رسالت خطیر خود عمل نمایند.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی با تشریح جزییاتی از الگوهای مدنظر دین مبین اسلام در حوزه فعالیت اقتصادی، بر تلاش برای کسب روزی حلال و توسعه معیارهای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی

تبدیل شدن بازار سنتی اردبیل به الگوی بازار تراز اسلامی