مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:002024-01-03سياسي

مکتب حاج قاسم در واحدهای دفاع مقدس تشریح شود/ ضرورت گسترش اردوهای راهیان نور


رییس دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه می توان در واحدهای دفاع مقدس دانشگاه ها مکتب حاح قاسم را تشریح کنیم، گفت: باید برنامه هایی تدوین شود تا بر اساس آن اکثریت دانشجویان بتوانند به اردوهای راهیان نور بروند و راویان متخصص در این برنامه ها نیز مکتب شهید .

- رییس دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه می توان در واحدهای دفاع مقدس دانشگاه ها مکتب حاح قاسم را تشریح کنیم، گفت: باید برنامه هایی تدوین شود تا بر اساس آن اکثریت دانشجویان بتوانند به اردوهای راهیان نور بروند و راویان متخصص در این برنامه ها نیز مکتب شهید سلیمانی را به دانشجویان ترسیم کنند.

احمد چلداوی در گفت و گو با ایسنا، با مخلص بودن را یکی از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار کرد: ایشان در همه فعالیت های خود به دلیل ویژگی خالص بودن فقط دنبال این بود که رضای خدا را کسب کند و در موارد متعدد و مصداق ها نیز هر چیزی که رضای خداوند حکم می کرد به آن عمل می کرد.

ما نیز باید این اخلاص حاج قاسم را در بین دانشجویان و دانشگاهیان نهادینه کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان جامعه ما کسانی هستند که با فرهنگ ایرانی بزرگ شده اند، اظهار کرد: این فرهنگ که یک فرهنگ مذهبی است در برخی خانواده ها بیشتر و در برخی نیز کمتر نمود دارد؛ اما به طور کلی فرهنگ ایرانی در اغلب جوانان مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم در واحدهای دفاع مقدس تشریح شود/ ضرورت گسترش اردوهای راهیان نور

مکتب حاج قاسم در واحدهای دفاع مقدس تشریح شود/ ضرورت گسترش اردوهای راهیان نور