مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:052024-01-02سياسي

440 بقعه گیلان میزبان جشن های ولادت حضرت زهرا(س)


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در 440 بقعه مبترکه گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در 440 بقعه مبترکه گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن جشن و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در 440 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز ولادت حضرت زهرا(س) 14 مراسم محوری در آستان امامزادگان شاخص شهرستان های مختلف استان برگزار می شود، افزود: در این مراسم از یک هزار نفر از خادمان زن، خدام افتخاری و بانوان فعال در مراکز افق بقاع متبرکه تجلیل می شود.

تدینی با اشاره به همکاری 280 مبلّغ بومی در جشن های ولادت حضرت زهرا(س) تصریح کرد: در خیمه های معرفت به همت خادمان مراکز افق برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف به ویژه دختران نوجوان و جوان اجرا می شود.

وی از دایر شدن 14 خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص گیلان خبر داد و گفت: 50 ایستگاه صلواتی در بقاع واقع در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان برپا خواهد شد؛ برگزاری نمایشگاه های پوستر تروج عفاف و حجاب و آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) در بقاع شاخص استان گیلان تدارک دیده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 بقعه گیلان میزبان جشن های ولادت حضرت زهرا(س)

440 بقعه گیلان میزبان جشن های ولادت حضرت زهرا(س)