مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:302024-01-15سياسي

25 مسجد کرمانشاه میزبان معتکفین است


رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه گفت: 25 مسجد استان در ایام البیض ماه رجب آماده میزبانی معتکفین هستند.

- عباس سروری، رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص محل های ثبت نام اعتکاف، اظهار کرد: قبل از انقلاب در کشور تنها یک مراسم اعتکاف برگزار می شد، ولی امروز در بیش از 5 هزار مسجد در سرتاسر کشور و 60 کشور جهان مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مراسم اعتکاف از رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی است، ادامه داد: طی سال های گذشته این مراسم معنوی مورد استقبال مردم و به خصوص جوانان قرار گرفته و امسال هم با تأکید حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گسترش مراسم اعتکاف در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام به دو صورت حضوری در پایگاه های ویژه ای در مساجد جامع و سایر مساجد و غیرحضوری(ثبت نام اینترنتی) از روز جمعه 22 دی ماه آغاز و تا 29 هیمن ماه هم ادامه دارد و در صورت استقبال تمدید نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 25 مسجد استان کرمانشاه میزبان معتکفین خواهد بود، تصریح کرد: 11 مسجد از این تعداد در شهرستان کرمانشاه و 14 مسجد هم در دیگر شهرستان های استان برای برگزاری مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مسجد کرمانشاه میزبان معتکفین است

25 مسجد کرمانشاه میزبان معتکفین است