مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:402024-01-07سياسي

مسجدی: سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکا بود/ از دشمن نترسیدیم و نمی ترسیم


مشاورعالی فرمانده سپاه قدس گفت که در پاسخ به ترور سردار سلیمانی «مقاومت» با قدرت برخورد و عاملان آن را منکوب می کند؛ نه ساز و کارها و مجامع حقوقی.

- مشاورعالی فرمانده سپاه قدس گفت که در پاسخ به ترور سردار سلیمانی مقاومت با قدرت برخورد و عاملان آن را منکوب می کند؛ نه ساز و کارها و مجامع حقوقی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج مسجدی در سخنانی در همایش مرد میدان؛ حقوق بشر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و سید رضی موسوی گفت: راه شهادت راه سعادت و خوشبختی برای شهید و رهروان و بازماندگان شهید است.

اگر قرار بود این راه، با شهادت و ترور برخی از عزیزان ضعیف شود قطعا پرچم شهادت و مبارزه و مقاومت یا پرچم امام حسین (ع) برافراشته نبود.

این نور الهی که امروز در مقاومت در منطقه تعریف شده با دسیسه و دشمنی و جنگ ها ممکن است در مقاطعی ضرباتی بخورد و شهدایی تقدیم کند، اما راه مقاومت و مکتب آن روز به روز قدرتمندتر می شود.

سفیر پیشین ایران در عراق در ادامه به بازخوانی شب ترور شهید سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: منتظر بودیم آقای سلیمانی به بغداد بیایند و بنده هم از آمدن ایشان مطلع بودم.

آقای سلیمانی ما را به ماموریت در سفارت ایران در عراق مکلف کردند و گفتند بروید سفارت و گفتیم چشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی: سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکا بود/ از دشمن نترسیدیم و نمی ترسیم

مسجدی: سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکا بود/ از دشمن نترسیدیم و نمی ترسیم