مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:302024-01-19سياسي

آمریکا ببر کاغذی است که هالیوود آن را بزرگ و ابرقدرت جلوه می دهد


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا را هالیوود بزرگ کرده و از آن ببر کاغذی ساخت، گفت: ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای است که یک طرف موازنه قدرت در جهان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام مسعود عالی شب گذشته در مراسم چهلمین روز تدفین پیکر مطهر شهید گمنام خوشنام، یادواره شهدای رضوانیه و تکریم پدران و مادران شهدا در حسینیه و کهف الشهید رضوان، اظهار کرد: افرادی که در جامعه فضایی ایجاد می کنند که مردم را نسبت به کمک کردن به ولی خدا دلسرد کرده و در مردم ناامیدی، بدبینی و سوظن ایجاد می کنند دست به گناه نابخوشدنی می زنند.

وی افزود: خداوند به پیامبر اسلام می فرمایند که برای این افراد اگر پیامبر 70 بار استغفار کند بخششی ندارند زیرا اینها جامعه را درگیر کرده است و گناه شان به جامعه اتصال پیدا می کند تا خداوند آنها را به هیچ وجه نبخشد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اعلام اینکه برخی افراد بی بندباری و بی عفتی خود را به جامعه می کشانند و جامعه را گرفتار می کنند، تصریح کرد: آثار منفی گناه آنها در جامعه القا می شود و افراد گناه را عادی سازی و الگوسازی می کنند که گناه شان بخشوده نمی شود زیرا این گناهان ایجاد ناامنی در جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ببر کاغذی است که هالیوود آن را بزرگ و ابرقدرت جلوه می دهد

آمریکا ببر کاغذی است که هالیوود آن را بزرگ و ابرقدرت جلوه می دهد