مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:102024-01-12سياسي

رسانه ها در امید آفرینی و رضایتمندی اجتماعی نقش برجسته ای دارند


مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها در امید آفرینی و افزایش رضایتمندی اجتماعی در جامعه نقش برجسته ای دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها در امید آفرینی و افزایش رضایتمندی اجتماعی در جامعه نقش برجسته ای دارند.

پوریا یاسینی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج رسانه افزود: علاوه بر کیفیت خبر که مهم است، در جنگ رسانه ای دنیای کنونی، جدا از فعال بودن، داشتن ابتکار برای رسانه ضروری است.

یاسینی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج رسانه معانی مختلف دارد؛ افزود: یکی از معانی آن حرکت دادن و به راه انداختن و هماهنگ کردن همه رسانه هاست،یک معنای دیگر با دیدگاه انقلابی نگاه کردن و هویت ارزشی پیدا کردن است.

وی همچنین از اجرای برنامه های رسانه ای در استان همچون لیگ رسانه ای استان و جشنواره ابوذر نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه استقبال خبرنگاران استان از جشنواره رسانه ای ابوذر چشمگیر بوده و داوری این جشنواره نیز تقریباً به صورت ملی و از داوران مجرب استفاده شده است.

یاسینی تاکید کرد: مهمترین هدف این جشنواره، جریان سازی رسانه ای برای ترویج ارزش های شهیدان و آرمان های انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در امید آفرینی و رضایتمندی اجتماعی نقش برجسته ای دارند

رسانه ها در امید آفرینی و رضایتمندی اجتماعی نقش برجسته ای دارند