مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:152024-01-03سياسي

آیت الله علم الهدی: آمیختگی کامل دین و سیاست بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمیختگی کامل دین و سیاست بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است، گفت: همراهی سیاست و دین بزرگترین عاملی است که انسان را به بالاترین نقطه جهاد می رساند و او را در اوج قرب الهی قرار می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمیختگی کامل دین و سیاست بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است، گفت: همراهی سیاست و دین بزرگترین عاملی است که انسان را به بالاترین نقطه جهاد می رساند و او را در اوج قرب الهی قرار می دهد.

  آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز، 13 دی در افتتاحیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری که در تالار قدس حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: همچنین یاد افتخارآفرین سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی که همه خصوصیات، رفتارها و ارزش های فوق العاده کوبنده جبهه مقاومت یک میراث قطعی از این شهید بزرگوار است را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر امروز انصارالله یمن به مقاومت اسلامی منطقه می پیوندد، حزب الله لبنان در صف اصلی مقابله با صهیونیست ها از مقاومت پشتیبانی می کند، حشدالشعبی قهرمان در عراق بینی آمریکایی ها را به خاک می مالد و سایر گروه های مقاومت در حال جولان و قدرت نمایی هستند، همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: آمیختگی کامل دین و سیاست بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است

آیت الله علم الهدی: آمیختگی کامل دین و سیاست بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است