مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17سياسي

سریال فاخر 40 قسمتی حماسه 6 بهمن آمل به سیما فیلم واگذار شد


رییس ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با بیان انجام اقدامات اساسی در راستای ماندگاری، حفظ و نشر این حماسه اسلامی، گفت: ساخت سریال فاخر 40 قسمتی به سیما فیلم واگذار شده و عوامل تولید آن مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی امانی عصر امروز در نشست خبری هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 این شهرستان اظهار کرد: مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن دست به کار بسیار بزرگی زدند و در یک نیم روز با تقدیم 41 شهید و جانبازان فراوان بساط کمونیست ها را در هم پیچیدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد حماسه ششم بهمن، افزود: معظم له در دیدار مردم مازندران در بهمن سال 1388 فرمودند که شهر هزار سنگر این تعبیر کمی است؟ حرف کوچکی است؟ قضیه ششم بهمن آنقدر اهمیت داشت که امام بزرگوار ما آن را در وصیتنامه تاریخی خود هم مندرج کردند، آن را یادگار گذاشتند؛ یعنی فراموش نشود.

حالا چرا فراموش نشود؟ برای اینکه حوادث تاریخی، هم درس است، هم عبرت است.

امانی تصریح کرد: رهبر انقلاب در همان دیدار بیان کردند که هزار سنگر یعنی چه؟ ظاهر قضیه این است که در درون شهر، مردم در مقابل گروه های اشرار و متجاوز سنگر درست کردند، حالا یا هزار تا، یا بیشتر یا کمتر، اما من یک تفسیر دیگری دارم، این سنگرها سنگرهای درون خیابان ها نیست، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال فاخر 40 قسمتی حماسه 6 بهمن آمل به سیما فیلم واگذار شد

سریال فاخر 40 قسمتی حماسه 6 بهمن آمل به سیما فیلم واگذار شد