مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:202024-01-16حوادث

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: زن رمالی که از طریق شبکه های اجتماعی از شهروندان کلاهبرداری می کرد در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

- مسعود طُریفی،  رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه یک زن رمال با درج مطالبی در شبکه های اجتماعی با عنوان حل مشکلات خانوادگی و زناشویی، مشکلات مالی، دعا برای پولدار شدن، مبالغ هنگفتی را از مردم دریافت و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور از مرجع قضایی به محل اعزام و این زن شیاد را دستگیر کردند.

طریفی گفت: در بازرسی از محل اقلام و کتاب های مرتبط با فالگیری و دعانویسی، برگه های دعا، ورقه های فلزی منقوش به دعا، تکه هایی از پوست آهو و سایر حیوانات کشف و در ادامه نیز تمامی حساب های بانکی وی و وجوهی که از راه کلاهبرداری به دست آمده بود با حکم مقام قضایی مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی

پایان کلاهبرداری های زن رمال در فضای مجازی