مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:302024-01-09سياسي

نماینده گرگان از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا از وزیر بهداشت و درمان در خصوص اینکه «چرا علی رغم زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندومی کرونا .

- نماینده مردم گرگان در مجلس پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت درباره اقدامات انجام شده برای ساماندهی کادر درمان، به صورت مشروط از توضیحات وزیر قانع شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا از وزیر بهداشت و درمان در خصوص اینکه چرا علی رغم زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندومی کرونا وزارت بهداشت اقدام به تعدیل کادر بیمارستانی و عدم تمدید قرارداد پرستاران طرحی کرده است؟ ، در دستورکار قرار گرفت.

سنگدوینی پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت، بیان کرد: لازم است که در خصوص فوق العاده خاص کادر درمان به صورت متفق القول در بودجه سال 1403 گام برداریم.

وی ادامه داد: اگر وزیر بهداشت قول دهد که مسائل کادر درمان، پرستاران طرحی، نیرو های روزمزد و تبدیل وضعیت نیرو های بیمارستانی را از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی دنبال کند، بنده از توضیحات وی قانع می شوم و سوال ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده گرگان از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد

نماینده گرگان از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد