مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:052024-01-02سياسي

مسابقه «مالک اشتری دیگر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‎شود


مدیرکل نهاد کتابخانه های چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، مسابقه بزرگ «مالک اشتری دیگر» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان ویژه گروه سنی 13 تا 17 سال برگزار می شود.

- مسابقه مالک اشتری دیگر در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‎شود ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نهاد کتابخانه های چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، مسابقه بزرگ مالک اشتری دیگر توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان ویژه گروه سنی 13 تا 17 سال برگزار می شود.

احمد فرهادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتاب های سرباز نامه نوشته افشین علا و عمو قاسم نوشته محمدعلی جابری از منابع این مسابقه هستند و شرکت کنندگان در قالب های خوانش بخشی از کتاب (پویش و ارسال فیلم)، شعرسرایی و تهیه پادکست، ویدیوکست، کلیپ، فوتوکلیپ همراه با روایت گری به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در بخش معرفی و خوانش بخشی از کتاب، شرکت کنندگان باید بهترین قسمت کتاب که دارای آغاز و پایان است انتخاب و با رعایت مهارت خواندن و لحن مناسب، خواندن را انجام دهند.

فرهادی ادامه داد: در قسمت شعرسرایی نوجوانان می توانند اشعار خود را متناسب با موضوع کتاب ها در قالب های مختلف (غزل، قصیده، مثنوی، دوبیتی، رباعی، سرود و …) به صورت WORD و PDF در سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «مالک اشتری دیگر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‎شود

مسابقه «مالک اشتری دیگر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می ‎شود