مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:052024-01-18سياسي

نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان برگزار شد


نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی مصادف با روز بزرگداشت شهدای جهاددانشگاهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عطاء الله میرزاده امام جمعه موقت شهر بندرعباس و سردار علی دانشمند، - ایسنا/هرمزگان نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی مصادف با روز بزرگداشت شهدای جهاددانشگاهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عطاء الله میرزاده امام جمعه موقت شهر بندرعباس و سردار علی دانشمند، دکتر عاشوری نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی، در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، در یادواره شهدای جهاد دانشگاهی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین اهمیت حضور مردم در انتخابات این موضوع را عاملی بی بدیل برای استحکام پایه های نظام خواند.

احمد زاهری، در این مراسم بیان کرد: ایثار و شهادت از زمره عالی ترین مفاهیمی بوده که در تمام جوامع بشری مورد احترام بوده است.

همه ما مدیون شهداء و ایثارگران بوده و یکی از طرقی که می توانیم ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل هایی است که شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته اند را به خوبی درک نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان برگزار شد