مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:552024-01-19سياسي

امیدواریم دادگاه لاهه رژیم صهیونسیتی را تحت فشار قرار بدهد


امام جمعه کرج به اقدام اخیر دادگاه لاهه علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام از آن جهت مهم است که می تواند کودک کشان را از نظر بین المللی تحت فشار قرار بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه اگر کسی دچار تکبر باشد از اموری همچون محبت الهی محروم خواهد ماند، گفت: مستکبرین از محبت الهی محروم هستند که بدترین نوع محرومیت به شمار می رود.

امام جمعه کرج با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، اضافه کرد: مستکبرین فاسق هستند و طبق آیات الهی فاسقین هدایت نخواهد شد چرا که مُهر بر قلب آن ها خورده شده است.

این مهم به گروهی که از جهل و نادانی خطا می کنند تعلق نمی گیرد.

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: شخص مستکبر خودت را از هدایت الهی خارج می کند و ذلیل می شود همچون قوم یهود که میبینیم تا به امروز هم استقلال ندارند و منتظر هستند تا از صهیونیست ها کسب اجازه کنند تا چه کنند! وی با تاکید بر اینکه مستکبر قابل اعتماد نیست چرا که بر پایه عهد خود پایبند نخواهند بود، ادامه داد: آن بیچارگان باید بدانند روزی که دیگر سودی برای مستکبرین نداشته باشند نابودی آن ها حتمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم دادگاه لاهه رژیم صهیونسیتی را تحت فشار قرار بدهد

امیدواریم دادگاه لاهه رژیم صهیونسیتی را تحت فشار قرار بدهد