مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:552023-12-25اجتماعي

مانور اسکان اضطراری 10 هزار نفری، فرصتی برای آمادگی در برابر زلزله


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تشریح سناریوی مانور اسکان اضطراری 10 هزار نفری شهر تبریز که با فرض زلزله 7 ریشتری انجام خواهد شد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تشریح سناریوی مانور اسکان اضطراری 10 هزار نفری شهر تبریز که با فرض زلزله 7 ریشتری انجام خواهد شد، اعلام کرد: هدف ما حساس سازی جامعه و دستگاه های امدادی بوده است نه نگران کردن افکار عمومی اما در بازه زمانی حساسی قرار داریم و تمرین های امروز رقم زننده آینده مواجهه با حوادث است.

حمید منجم در کارگروه امداد و نجات و آموزش استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: مانور تمام عیار اسکان اضطراری 10 هزار نفری شهر تبریز که قرار است 17 و 18 دی ماه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و عملیاتی استان در شهر تبریز برگزار شود.

وی در مورد این موضوع افزود: این مانور بزرگترین مانور اجرا شده در تبریز خواهد بود که یک درصد از جمعیت شهر تبریز را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه از زلزله خوی تجربه های موفقی داریم، خاطرنشان کرد: اردوگاه اسکان اضطراری 1000 نفری هریس را در خرداد ماه امسال در 20 دقیقه برپا کردیم که استاندار آذربایجان شرقی آن را بی نظیر ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور اسکان اضطراری 10 هزار نفری، فرصتی برای آمادگی در برابر زلزله

مانور اسکان اضطراری 10 هزار نفری، فرصتی برای آمادگی در برابر زلزله