مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:552024-01-15بين الملل

5 شهید در کرانه باختری/گردان های الاقصی تشکیل شورای نظامی مقاومت را اعلام کردند


ارتش رژیم صهیونیستی کمی بعد از به شهادت رساندن پنج فلسطینی به ضرب گلوله نیروهایش در کرانه باختری، در ساعات اولیه امروز دوشنبه یورش جدیدی را در این منطقه انجام د اد، - ارتش رژیم صهیونیستی کمی بعد از به شهادت رساندن پنج فلسطینی به ضرب گلوله نیروهایش در کرانه باختری، در ساعات اولیه امروز دوشنبه یورش جدیدی را در این منطقه انجام د اد، همزمان گردان های الاقصی از تشکیل یک شورای نظامی یکپارچه برای مقاومت در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با به شهادت رسیدن دو جوان فلسطینی دیگر در ورودی شمالی استان رام الله و البیره به ضرب گلوله اشغالگران، تعداد شهدای شهرهای کرانه باختری در روز یکشنبه به پنج تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره، این وزارتخانه گزارش داد، سلیمان کنعان، نوجوان 17 ساله فلسطینی به دلیل اصابت مستقیم گلوله به قلبش به شهادت رسید، همچنین مسؤولان رژیم صهیونیستی با اعلام شهادت خالد حمیدات، نوجوان 16 ساله فلسطینی، به مسؤولان فلسطینی اطلاع دادند که پیکر او را نزد خود نگه داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای ادعا کرد که نیروهایش به دو فرد مهاجم که به سمت پایگاهی نظامی در نزدیکی شهر رام الله بمب دست ساز پرتاب کردند، تیراندازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهید در کرانه باختری/گردان های الاقصی تشکیل شورای نظامی مقاومت را اعلام کردند

5 شهید در کرانه باختری/گردان های الاقصی تشکیل شورای نظامی مقاومت را اعلام کردند