مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:152024-01-01سياسي

شائبه فشار جریان های مسموم برای تایید صلاحیت افراد مسئله دار در استان فارس


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد: فشار جریان های مسموم برای تایید صلاحیت افراد مسئله دار در استان فارس نباید مانع فعالیت های شورای نگهبان شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این اطلاعیه آمده است: رهبر انقلاب : اگر نماینده ای بر سرکار آید که قبل از ورود به مجلس، خود را وامدار دیگران کرده و مجبور باشد در مجلس وام آن ها را ادا کند، نان هایی به قرض گرفته باشد و بخواهد به مجلس که رفت، قرض خود را ادا کند، به درد نمی خورد.

آیت الله احمد جنتی دبیر محترم شورای نگهبان سلام علیکم از برکات انقلاب اسلامی ، دخالت مردم در اداره کشور و حکمرانی بر خود بود که بعد از سده ها حکومت سلاطین در سلسله های متعدد در ایران ، این موهبت نصیب مردم شد.

حال که به فرموده رهبر معظم انقلاب ، جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است ، با توجه به انتخابات پیش رو بر خود لازم می دانیم به عنوان جریان دانشجویی مواردی را بیان می داریم.

امید است شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

1.

تضمین پیشرفت کشور و تناور شدن نظام اسلامی در گرو افزایش شناخت و درک سیاسی جامعه است.

بیان دغدغه ها و راه حل ها نسبت به نظام مسائل کشور و تضارب افکار در این زمینه در برابر دیدگان همگان ، ختم به افزایش شناخت و بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شائبه فشار جریان های مسموم برای تایید صلاحیت افراد مسئله دار در استان فارس

شائبه فشار جریان های مسموم برای تایید صلاحیت افراد مسئله دار در استان فارس