مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:202024-01-10اقتصادي

زمینه های سرمایه گذاری از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با حساسیت دنبال می شود


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دلیل مسائل مختلفی که امروز صندوق بازنشستگی با آن درگیر است، در بسیاری از مواقع در رسانه ها صندوق های بازنشستگی در حوزه سرمایه گذاری ها به عنوان بمب ساعتی از آن ها نام برده می شده که اکنون زمینه های سرمایه گذاری با حساسیت دنبال می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دلیل مسائل مختلفی که امروز صندوق بازنشستگی با آن درگیر است، در بسیاری از مواقع در رسانه ها صندوق های بازنشستگی در حوزه سرمایه گذاری ها به عنوان بمب ساعتی از آن ها نام برده می شده که اکنون زمینه های سرمایه گذاری با حساسیت دنبال می شود.

مهدی مسکنی، 20 دی ماه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجموعه کشت و صنعت جونقان، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که به محض انجام فرایندهای تحویل ملک طبق مصوبه ای که صادر شده اقدامات صورت گیرد، از طرفی بحث بسته بندی را در جونقان دنبال می کنیم تا کارها پیگیری شود.

وی در خصوص شهرکرد و طرح های پنجگانه، افزود: امورات دنبال و امروز هم طی بازدید از خط کره، خوشبختانه کارهای نهایی مربوط به سوله انجام شده که تا پایان سال این خط به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های سرمایه گذاری از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با حساسیت دنبال می شود

زمینه های سرمایه گذاری از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با حساسیت دنبال می شود