مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01سياسي

بصیرت افزایی راهکار مقابله با جنگ فرهنگی است


معاونت تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: امروز دشمن با استفاده از روش های نوین خانواده را مورد هدف قرار داده که بصیرت افزایی مهم ترین ابزار و راهکار برای مقابله با جنگ فرهنگی (نرم) دشمن علیه کشور است.

- ایسنا/بوشهر معاونت تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: امروز دشمن با استفاده از روش های نوین خانواده را مورد هدف قرار داده که بصیرت افزایی مهم ترین ابزار و راهکار برای مقابله با جنگ فرهنگی (نرم) دشمن علیه کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین خیر محمدی در مراسم اختتامیه دوره بصیرت سه روزه ویژه زوجین در جمع خانواده های پدافندی در سالن نمایش شهدای پدافند منطقه جنوب با بیان ارزش و اهمیت والای خانواده عنوان کرد: مسئله خانواده از اولویت های جامعه ماست، لذا دین مبین اسلام نیز همواره ارزش ویژه ای به نهاد خانواده داده و با ارائه های طرح ریزی برنامه های جامع و موثر نسبت به این امر مهم تاکید ویژه و نگاه بخصوصی دارد.

خیر محمدی با بیان بر ضرورت برگزاری دوره های بصیرت تاکید کرد:عقیدتی سیاسی ها در سطح ارتش با برگزاری دوره های بصیرت خانواده ها با آموزش سبک زندگی اسلامی به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخته و می توان به صراحت گفت این دوره ها عملا جهاد تبیین است چه جهادی بالاتر از این که خانواده ای داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی راهکار مقابله با جنگ فرهنگی است

بصیرت افزایی راهکار مقابله با جنگ فرهنگی است