مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:452024-01-07اجتماعي

فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث کشور ایران با توجه به تغییرات اقلیمی و سانحه خیز بودن آن، - چهارمین دوره مسابقه عکس سوانح و حوادث با موضوع خشکسالی، بیابان زایی، جنگل زدایی، آلودگی هوا، گرد و غبار در دو بخش تک عکس و مقایسه ای برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث کشور ایران با توجه به تغییرات اقلیمی و سانحه خیز بودن آن، به عنوان یکی از پرمخاطره ترین کشور های جهان با گستره وسیعی از انواع مخاطرات روبه رو است.

از میان 56 مخاطره شناسایی شده در کشور، 14 مخاطره اولویت دار در سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، مصوب شورای عالی مدیریت بحران کشور، معرفی شده است.

خشکسالی، بیابان زایی، جنگل زدایی، آلودگی هوا و گرد و غبار / طوفان گردوخاک نیز از جمله مخاطرات با اهمیت به شمار می آیند.

در همین راستا، پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی در نظر دارد نسبت به برگزاری چهارمین مسابقه عکس - حوادث و سوانح با محور های زیر اقدام کند: موضوع های مسابقه: خشکسالی، بیابان زایی، جنگل زدایی، آلودگی هوا، گرد و غبار/طوفان گرد و خاک آثار: تک عکس: تک عکس هایی که با یکی از محور های مسابقه مطابقت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح

فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح