مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20سياسي

قرآن کریم توسط 6 هزار دانش آموز کتابت می شود


رویداد کتابت قرآن در سایه شمس الشموس باحضور 6 هزار و 24 دانش آموز در هشتگرد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر موضوع انس با قرآن کریم، با هدف رسیدن به جامعه قرآنی و حاکمیت قرآن کریم بر جامعه و در نتیجه تشکیل جامعه ایده آل است.

از دیدگاه ایشان، قدم اول برای عمل کامل به قرآن کریم، آشنایی با متن قرآن کریم است و برای رسیدن به این مرحله، ایشان معتقدند باید فضای کشور را قرآنی کرد و سن جوانی و نوجوانی را بهترین زمان برای انس گیری با قرآن کریم می دانند چراکه معتقدند برای شروع انس با قرآن کریم باید صفای باطن و نفس پاکیزه داشت.

حجت الاسلام روح الله مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با بیان مطالب فوق ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند که آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است و  امروز شعار دنیای اسلام باید بازگشت به قرآن و عمل به آن باشد.

مختاری ایده شکل گیری رویداد دانش آموز کاتب قرآن کریم که بزرگترین رویداد کتابت قرآن کریم در جهان اسلام است را حاصل برنامه ریزی در اتاق فکر مشترک ستاد کتابت نور در سایه شمس الشموس و دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد و افزود : بیش از 15 هزار نفر در 300 مدرسه این شهرستان در مرحله اول این رویداد عظیم قرآنی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن کریم توسط 6 هزار دانش آموز کتابت می شود

قرآن کریم توسط 6 هزار دانش آموز کتابت می شود