مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:402024-01-07سياسي

ملت ایران بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند


ملت ایران یکپارچه با اعلام همدردی خود با خانواده های شهدا و اعلام انزجار از عاملان و آمران تروریسم، بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در کرمان، اظهار کرد: وقوع حادثه تروریستی انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان، ملت رشید ایران را داغدار و عمیقاً متأثر کرد.

وی بیان کرد: این فاجعه، برآمده از قساوت قلب و بی رحمی دشمنان این کشور است و ثابت کرد که این جنایتکاران، برای راضی نگاه داشتن کارفرمایان خود، از به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و غیرنظامیان هیچ پرهیزی ندارند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشتار بی گناهان و افراد عادی، امضای مشترکی است که پای عملیات های گروه های تکفیری در منطقه، رژیم صهیونیستی در غزه و ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورهای جهان است و نشان از آن دارد که این جنایت ها هر چند که روکش های متفاوتی داشته باشند، اما از یک فکر پلید و غیر انسانی نشأت می گیرند.

قالیباف تصریح کرد: این نکته نیز درس آموز است که در فضای مجازی نیز همان افرادی که جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می کنند، پس از وقوع عملیات ترور در کرمان نیز دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند

ملت ایران بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند