مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:352024-01-08بين الملل

باوجود نظامی سازی دریای سرخ به حمایت خود از غزه ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «محمد عبدالسلام»، رییس هیات مذاکره کننده صنعا در سخنانی تاکید کرد که اظهارات مقامات آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ با هدف منحرف کردن توجه افکارعمومی جهانی از کشتار شهروندان در غزه است.

- رییس هیات مذاکره کننده صنعا تاکید کرد که اظهارات مقامات آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ با هدف منحرف کردن توجه افکارعمومی جهانی از تحولات غزه صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، محمد عبدالسلام ، رییس هیات مذاکره کننده صنعا در سخنانی تاکید کرد که اظهارات مقامات آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ با هدف منحرف کردن توجه افکارعمومی جهانی از کشتار شهروندان در غزه است.

به گفته این مقام یمنی، آمریکا باید بداند که نظامی سازی دریای سرخ مانع از ادامه عملیات های حمایتی یمن از مقاومت فلسطین در غزه نخواهد شد و یمن همچنان به حمایت خود از نیروهای مقاومت فلسطین در غزه ادامه خواهد داد.

روز گذشته نیز، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که تل آویو تا این لحظه هیچ نشانه ای دال بر کوتاه آمدن حماس از خواسته و شرط اساسی خود ندیده است.

در این گزارش گفته شده که شرط اصلی حماس، توقف کامل جنگ در غزه قبل از ورود به مذاکرات برای مبادله اسرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باوجود نظامی سازی دریای سرخ به حمایت خود از غزه ادامه می دهیم

باوجود نظامی سازی دریای سرخ به حمایت خود از غزه ادامه می دهیم