مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:302024-01-18اجتماعي

تداوم ممنوعیت شکار و آماده باش محیط بانان در آستارا


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه محیط بانان به صورت فعال و مستمر در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و با هرگونه شکار غیر مجاز به شدت برخورد می کنند، - ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه محیط بانان به صورت فعال و مستمر در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و با هرگونه شکار غیر مجاز به شدت برخورد می کنند، گفت: 20 قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز،2 قبضه سلاح pcp، لاشه تعدادی پرنده، سه رشته تور سهره گیری و همچنین رهاسازی بیش از 15 قطعه پرنده سهره طلایی از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط شد.

محمدرضا سلامی ریک امروز 28 دی با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان شکار پرندگان و تداوم ممنوعیت شکار، اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و بارش برف ماموران یگان حفاظت در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: گشت های پایش و کنترل در مناطق طبیعی تحت مدیریت و هم چنین زیستگاه ها به منظور جلوگیری از تخلفات از جمله شکار و صید و زنده گیری حیات وحش انجام می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه محیط بانان به صورت فعال و مستمر در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و با هرگونه شکار غیر مجاز به شدت برخورد می کنند، گفت: 20 قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز،2 قبضه سلاح pcp، لاشه تعدادی پرنده، سه رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ممنوعیت شکار و آماده باش محیط بانان در آستارا

تداوم ممنوعیت شکار و آماده باش محیط بانان در آستارا